Навчально-виховна робота
Головна мета - формувати високорозвинену особистість, яка поєднує в собі духовне багатство, національну свідомість, моральну чистоту і фізичну досконалість.
Основні завдання:
Основні напрямки виховної роботи:
Принципи виховної роботи ліцею:
Процес виховання ґрунтується на таких принципах:
1. Цілеспрямованість виховання.
2. Зв'язок виховання з життям.
3. Єдність свідомості та поведінки у вихованні.
4. Виховання в праці.
5. Комплексний підхід у вихованні.
6. Виховання особистості в колективі.
7. Поєднання педагогічного керівництва з ініціативою та самодіяльністю учнів.
8. Поєднання поваги до особистості вихованця з розумною вимогливістю до нього.
9. Індивідуальний підхід до учнів у вихованні.
10. Принцип системності, послідовності й наступності у вихованні.
11. Єдність педагогічних вимог ліцею, сім'ї і громадськості.
Концепція національно-патріотичного виховання розглядає такі його принципи:
- народність: єдність загальнолюдського і національного. Національна спрямованість виховання, оволодіння рідною мовою, формування національної свідомості, любові до рідної землі та свого народу; прищеплення шанобливого ставлення до культури, спадщини, народних традицій і звичаїв, національно-етнічної обрядовості всіх народів, що населяють Україну;
- природовідповідність: урахування багатогранної й цілісної природи людини, вікових та індивідуальних особливостей дітей, їх анатомічних, фізіологічних, психологічних, національних та релігійних особливостей;
- культуровідповідність: органічний зв'язок з історією народу, його мовою, культурними традиціями, з народним мистецтвом, ремеслами і промислами, забезпечення духовної єдності поколінь;
- гуманізація: створення умов для формування кращих якостей і здібностей учня, джерел її життєвих сил; гуманізація взаємин викладача і учнів; повага до особистості, розуміння її запитів, інтересів, гідності, довір'я до неї; виховання гуманної особистості;
- демократизація: усунення авторитарного стилю виховання, сприйняття особистості учня як вищої соціальної цінності, визнання її права на свободу, на розвиток здібностей і вияв індивідуальності. Глибоке усвідомлення взаємозв'язку між ідеалами свободи, правами людини і громадянською відповідальністю;
- етнізація: наповнення виховання національним змістом, що передбачає формування самосвідомості громадянина. Забезпечення можливості всім учням навчатися у рідному ліцеї, виховувати національну гідність, національну свідомість, почуття належності до свого народу. Відтворення в учнях менталітету народу, увічнення в підростаючих поколіннях специфічного, що є в кожній нації, виховання їх як типових носіїв національної культури. Цей принцип є невід'ємною складовою соціалізації дітей, стосується всіх народів, що живуть в Україні.
Наші досягнення
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Практичні заняття
В групі 2-А з професії "Кухар, кондитер" за програмою підготовки кухаря IV розряду проводилась лабораторно-практична робота з теми "Приготування м'ясних гарячих страв", де учні відпрацьовували та закріпляли знання, вміння з технології приготування класичних страв: "М'ясо тушковане з овочами; бефстроганов; чахохбілі з курки; м'ясний рулет з грибами та інші". Також були використані регіональні та сучасні страви, як то: "М'ясний, курячий рулет з чорносливом; м'ясо по купецькому з грибами; куряче стегно фаршироване, то що". Учні також продемонстрували правильність оформлення та відпуску страв як порційних, так і в бенкетнім варіанті.
На лабораторно-практичній роботі з теми "Приготування холодних страв і закусок" учні продемонстрували високий рівень практичних навичок в приготуванні, і що не менш важливо, в оформленні готових страв, тому що ця група страв вимагає вже кваліфікації кухаря не нижче IV розряду. Асортимент страв був переважно нетрадиційним, як то: "Огуречні роли; "кали" з м'ясокопченостей; закуска в лаваші; закуски з оселедця та інші".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |